Zoom. INTERVIUL James Hetfield/METALLICA (mai 1999)

Introducere. Mai 1999. Au trecut 10 ani de când am studiat, pregătit, efectuat, scris şi citit acest material pentru revista TV Satelit. Am insistat un pic mai mult pentru acest interviu. Discutasem deja cu Lars Ulrich (bateristul) şi Kirk Hammet (chitaristul) la Bielefeld, în Germania, cu trei ani înainte (urmează să le postez şi pe acestea). Minel Stoica, de la Zone Records, a confirmat interviul, care s-a făcut prin telefon, cam cu o lună înaintea concertului (şi mai am înregistrarea pe mini-casetă şi în ziua de azi).

Websaitul s-a mutat

www.CZB.ro

CLICK AICI pentru INTERVIUL INTEGRAL

http://czb.ro/articol/1780/

Comments
7 Responses to “Zoom. INTERVIUL James Hetfield/METALLICA (mai 1999)”
  1. Ski spune:

    super fain interviul, Richard, felicitari!
    e tare nea Hetfield, imi place cum a hotarit s-o agate pe nevasta-sa:D

  2. Ski spune:

    abia aştept! un interviu mi se pare muuuuuuuuult mai important şi mai interesant decît o cronică, dar un interviu cu cineva de la Metallica făcut de un român mi se pare ceva fantastic

  3. camy spune:

    hmm, exista un video pt acest material? nu de alta, dar sunt cateva infouri care nu prea se potrivesc, exemplu, data nasteri primului copil este 13 nu 11, iar francesca a fost wardrobe assistant, nu catering worker

    • Interviul este facut în 1999 pe vremea când lucram la revista TV Satelit. Am interviul pe mini-casetă audio, desigur. Am intenţia în viitorul apropiat să reascult toate aceste interviuri şi să le public în limba originală la butonul: English Delight (am vreo 30 în total). Este posibil că în traducere am schimbat wardrobe asistant în catering pentru că m-am gândit la vremea respectivă la un termen general care să fie înţeles de toată lumea (trebuie să înţelegi că Metallica în 1999 a fost unul din concertele rare, mari din România; faptul că Deep Purple venise cu un an înainte era încă o treabă inedită. Despre data naşterii, la fel, o să reascult mini-caseta. Taţii tineri obişnuiesc să mai greşească date aniversare. Eu public exact ce mi se spune. Urmăreşte butonul „English Delight” în luna aprilie. Mulţumesc că vizitezi Blogul Click-Zoom-Bytes.

  4. Ego4 spune:

    E Kirk Hammett.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] …JAMES HETFIELD de la METALLICA CZB: A fost o epocă când METALLICA era poreclită „Alcoholica”. Cum reacţionai la aceste comentarii din partea presei? … […]



Lasă un răspuns

