Zoom. INTERVIU Florian Pittiş (1999)

RiCo: Care este cel mai bun sfat ce l-aţi primit până acuma?

Florian Pittiş (FP): Eu nu ascult de sfaturi.

RiCo: Cu cine aţi dori să vă întâlniţi dacă aţi avea ocazia?

FP: Cu Shakespeare.

RiCo: De ce?

FP: Pentru că aşa am zis.

RiCo: De ce vă este teamă cel mai mult?

FP: Ah, nu începe cu întrebări din astea…

RiCo: Ce vă place să faceţi în timpul liber?

FP: Nu am timp liber.

RiCo: Când v-a intrat microbul muzicii în sânge?

FP: Odată cu naşterea: am avut ritm, dădeam din picioare…

RiCo: Ce aveţi de spus despre noul album lansat de Pasărea Colibri, Cântece de Bivuac?

FP: L-am scos. Asta-i tot. Restul să zică ascultătorii.

N. 4.10.1943, la Bucureşti

D. 5.08.2007


Vocea lui Florian Pittiş (Moţu) a devenit emblematică pentru „Teleenciclopedia”, cea mai veche emisiune documentar a televiziunii române (21 aprilie 1965).

Lasă un comentariu