8 Responses to “Click. RECENZIE. Dekadens. Kill and Tell”
  1. adi muresan spune:

eu sunt de parere ca sunt oke….chiar au canta brici in remeber pub(ex.fire) in cluj….chiar mi-au placut de ei🙂 …….

2. adi spune:

albumul asta costa 70 LEI!!!! incredibil ce hoti, Roadrunner sunt penibili

• eu nu cred ca poate costa un album autohton 70 lei.
      de unde ai cumparat/unde ai vazut?

• Ascultând deja vreo cinci albume Roadrunner, ajung încet la concluzia că lipseşte un inginer de sunet specializat în acest gen de muzică … când zic „om la butoane”, nu mă refer strict la slujba de a învârti butonul de medii sau înalte şi de a apăsa butonul să se înregistreze o cale de sunet în hard-ul calculatorului, ca apoi să fie suprapus celorlalte căi înregistrate … ci la MESERIA ce vine după o şcoală făcută în străinătate. La noi, nu există (încă) nici măcar conceptul de studii de muzică contemporană, în sens de pop-rock. La noi, Conservatorul estompează gândirea liberă a viitorului muzician profesionist, înzestrându-l cu note clasice scrise şi stative de care nu se mai poate debarasa mai târziu în carieră, nici să vrea. Lipsesc producătorii de muzică actuală.

• Da. Am gasit in site-ul Roadrunner (a nu se confunda cu THE REAL DEAL din Olanda!) ca albumul Dekadens este 70 lei. Probabil pentru cei din Bucuresti a duce 10 albume pe taramuri americane si sa le aduci inapoi spre vanzare (au fost acolo!) este cum a fost moda in anii 70 cu mai multe timbre aduse inapoi de pe luna de unul de astronauti (era filatelist) si vandute la preturi exorbitante (pentru ca au fost acolo!). Fiecare isi promoveaza marfa cum stie mai bine. In final, tot artistii sufera, pentru ca accesul la album este limitat.

3. john spune:

f pertinent articolul. dekadens e pe o nisa care nu va dura mult oricum. la genul asta de muzica nu exista hituri decat ff rar.

4. mihaela spune:

mie imi place muzica celor de la dekadens,,,de cand cu noua vocalista care are o voce super,,,un accent la fel…au reinregistrat cateva piese cu niste tonalitati mult mai placute auzului..au o piesa noua foarte tare…cu ritm..cred ca se poate daca exista talent si munca foarte multa….succes dekadens…si celor care vor sa si faca o trupa sa vada cum e…..

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare: