Click. RECENZIE. Voltaj. Risk Maxim 2

Voltaj. Risk Maxim 2

 

!!

1999, Roton

Nu rişti, nu câştigi

Înainte să intru în recenzie, vă întreb retoric … mai ţine minte cineva colaborarea dintre Voltaj şi Da Hood Justice (Gândeşte) care apare pe acest album? Piesa nu este deloc rea. Există mesaj. Se face referinţă la titlul primului album de studio Voltaj. Rock combinat cu Rap funcţionează foarte bine, din păcate nu la noi. Asta este singura baladă a albumului.


Voltaj, aşa cum îl cunoaşte România anului 2009, împlineşte 10 ani de ritmuri eurotrash. Risk Maxim 2 este Breakthrough album pentru Prunus şi Porkus. Pentru Pictorul şi Pampon, este albumul de debut (Voltaj, ca şi formaţie ROCK, era activă deja de alţi 16 ani în underground-ul românesc).

 

WEBSAITUL S-A MUTAT

www.czb.ro

CLICK AICI pentru RECENZIE

http://czb.ro/articol/2044/

Comments
3 Responses to “Click. RECENZIE. Voltaj. Risk Maxim 2”
  1. Emyl spune:

    Sall.As vrea sa styu si eu dak ai ceva albume dar mai vechi cu ei.Imi lipsesc cateva din colectia deja semnata si le caut cu disperare.Dak vezi mesajul meu te rog mult sa nu-l ocolesti

    • Pericol de Moarte a fost primul album Voltaj. am facut recenzia. am primele doua albume Voltaj, dupa care, sincer, pe mine nu m-a pasionat muzica compusa de ei in ultimii ani. Am si scris despre asta la PAREREA MEA. V8, etc.

  2. Emil spune:

    Sall.Nu vrei sa le vinzi acele doua albume voltaj?Ofer oricat numai sa stiu k le am.Mie din toata discografia incepand cu VOLTAJ 88(Sweet Angel Child)din 1988 pe CASETA,CD,VINYL,Voltaj 88(Obsesii)din 1996 CASETA,CD,VINYL si toate de la Bungee(pe Caseta si Cd) pana la V8 le am pe toate semnate de formatie.Mai putin PERICOL DE MOARTE si Risk Maxim2.Ma poti ajuta cu ele te rog?iar dak nu crezi cele spuse mai sus de mine pot dovedii k sa nu crezi k le dai vreunui cumparator de chilipiluri.Astept un raspuns de la tine pe emy_voltaj@yahoo.com.Respect

Lasă un răspuns

