Zoom. INTERVIU. Loredana. partea 1

Dances in the Sun and looks like CleopatraDespre noul album Sundance, care se lansează sâmbătă la Cluj, în Club Obsession, Loredana ne povesteşte:

– Am colaborat cu o parte din artiştii cu care am făcut-o la albumul Tzuki. Este vorba despre Cash, Niam şi Kelly, dar şi cu Alecs De Calvarho şi am dezvoltat colaborarea cu Jeremy Adelman, cel cu care am lucrat la piesele Fire And Ice şi Mais Una Caipirinha, de pe albumul Tzuki. Sundance vine cu acea viziune ce depăşeşte clişeele din muzica dance de astăzi, conţine cântece pe care nu numai le-am cântat, ci le-am şi scris, în care am încercat să fiu cât am putut de sinceră şi directă. Sunt piese în care am povestit întâmplări care au generat alte cântece. De aceea consider acest album extrem de viu şi de real, pentru că vine din experienţe reale.

În ciuda tuturor răutăţilor scrise şi spuse despre ea … toată viaţa ei, Loredana Groza-Boncea (n. 10 iunie 1970 la Oneşti, judeţ Bacău) a cântat. Cu ocazia lansării noului album, Sundance, la Club Obsession, am schimbat două vorbe prin e-mail cu artista care are un CV de invidiat.

WEBSAITUL S-A MUTAT

http://www.czb.ro

CLICK AICI pentru Prima parte din INTERVIU

CLICK AICI pentru A Doua parte din INTERVIU

Comments
2 Responses to “Zoom. INTERVIU. Loredana. partea 1”
  1. catalin spune:

    Loredana este extraordinara live

    iar albumul nou are cateva cantece ffff bune: Pleading, Dance or Die, YOU, Crazy Rose, Limerence si Like a Rockstar.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Pentru Partea 1 a interviului: DAŢI CLICK AICI […]



Lasă un răspuns

