Zoom. INTERVIU. Loredana. partea 2

Take a look at my furCZB: Aţi avut colaborări cu BUG Mafia, Şuie Paparude, Bitză, Joe Lynn Turner … ce experienţă aţi câştigat prin aceste colaborări pe genuri pe care Dvs. nu lea-ţi abordat niciodată în mod direct?

Loredana Groza: De la fiecare colaborare m-am îmbogăţit cu ceva şi cred că a fost benefică această deschidere pentru că fiecare colaborare a mea a fost făcută din suflet şi nu din alte intenţii.

  • Cu BUG Mafia mulţi cred ca s-a produs pentru că ei m-ar fi contactat pe mine, ceea ce nu este complet adevărat. Eu am fost cea care a pus mâna pe telefon; auzisem de această trupă care este în ascensiune în underground-ul românesc şi una dintre primele trupe de Hip-Hop de la noi din ţară şi am vrut să experimentez acest gen şi să colaborăm. Ceea ce a urmat este deja istorie pentru că pot spune că piesa Lumea e a mea este unul dintre primele mari single-uri care a reuşit să scoată din underground un gen total nou în România. Mă bucur că am fost susţinătoarea acestui curent încă de la început.

WEBSAITUL S-A MUTAT

http://www.czb.ro

CLICK AICI pentru Prima parte din INTERVIU

CLICK AICI pentru A Doua parte din INTERVIU

Comments
2 Responses to “Zoom. INTERVIU. Loredana. partea 2”
  1. ASOCIAŢIA KOLPING MOLDOVA

    Str: Scutarului nr 1

    RO – 601063 Onesti, jud Bacau

    Tel./Fax: 0040-234-588830

    e-mail: officemoldova@kolping.ro

    web: http://www.asociatiakolpingmoldova.blogspot.com

    Draga Loredana

    Iti scriu in numele unei asociatii de tineret din onesti: „Asociatia Kolping Moldova”

    Asociatia noastra are ca misiune dezvoltarea actiunilor de formare in domeniul social si profesional in randul tinerilor si familiilor sarace din Moldova.

    Dorim sa organizam in luna decembrie un Bal de diamant dedicat personalitatilor din Onesti, avand ca scop strangerea de fonduri necesare dezvoltarii activitatilor de formare.

    Noi dorim ca tu sa patronezi acest bal.

    Fiind o mare personalitate pentru orasul nostru am fi onorati daca ai accepta.

    Numele meu este Corneliu Bulai si sunt presedintele asociatiei.

Trackbacks
Check out what others are saying...


Lasă un răspuns

