Byte. PARTY LA CLUJ. 2009. noiembrie 11. Irish&Music Pub

This Is Not FunnYMiercuri, 11 noiembrie, de la ora 21.00, Irish & Music Pub va invita la un party absolut – THIS IS PARTY!

Poate ca nu toti am fost fani adevarati Michael Jackson. Poate ca nici nu stim in detaliu povestea lui. Cert este ca fiecare din noi am fredonat macar o data una din celebrele sale melodii. Si cu totii i-am admirat stilul de dans inconfundabil si atat de specific lui. Supranumit Regele muzicii pop, cantaretul american cu siguranta si-a castigat de-a lungul vremii acest statut, iar imensul succes comercial, sustinut de o viata personala cel putin controversata l-au tinut pe Michael Jackson in atentia publicului si a mass mediei timp de 4 decenii.

Poate ca nu l-am iubit, asa cum doar americanii stiu sa isi iubeasca fanii, dar cu siguranta ne-am bucurat cand a concertat in Romania. Poate nu am fost de acord cu modul sau de a privi viata, dar impartasim aceeasi curiozitate cand vine vorba de numele sau. Pentru toate acele dati cand am dansat pe Thriller, Smooth Criminal sau Bad, pentru lacrimile varsate pe Heal the world sau pentru toate discutiile despre Black or White ne vom aminti de Michael Jackson.

Miercuri, 11 noiembrie, de la ora 21.00, Irish & Music Pub va invita la un party absolut – THIS IS PARTY! Numai in Irish & Music Pub vom dansa in stil Michael Jackson si vom petrece pe cele mai cunoscute hituri ale Regelui Pop!

Lasă un răspuns

