Byte. CITAT. Posset. RELATIVE

Povesteşte Posset, de la Relative.

Cu ocazia concertului de mâine, l-am întrebat pe Posset, De ce s-a ales sloganul I SEE DRUNK PEOPLE pentru a promova următorul concert?

Ideea cu betivii îşi are originea într-un Kaufland din …, unde, în timpul unui popas făcut, venind dinspre Vama Veche (Golden Stufstock 2009), Luci, compozitorul, s-a gândit că nu era prea penibil să porţi şlapi cu sosete, şi din acest motiv şi-a găurit în mod deliberat şoseta scoţându-şi degetul mare de la picior la vedere.

De aici şi până la ideea de a face un party cu motto-ul “I see drunk people” nu mai e mult, e destul de clar, de mergi într-un bar, asta e, vezi oameni beţi, şi mai ales dornici de împerechere. Uite că la faza asta imi vine încă o idee, da … pe bune, din moment ce scopul multora care merg la Party e de fapt împerecherea, iar consumul de alcool e doar mijlocul, poate organizăm o dată o cântare unde să ne îmbrăcăm ca păuni cu penele desfăcute, sau ca spermatozoizi, respectiv ca ovule, cine ştie…

În orice caz, revenind la ceea ce facem, putem să zicem clar că nu e pentru promovarea alcoolismului, e mai mult o subliniere a unui fapt real, ca şi când foloseşti marker-ul pentru a evidenţia pasaje centrale dintr-un text.

Şi… dacă privim acum mai îndeaproape, tema “drunk people”, sau faptul că noi ne îmbrăcăm ca alcoolişti boschetari, nu are legătură cu credinţe sau atitudini cu valori înalte, nici cu vreun lifestyle pe care-l ducem, sau îl promovăm, ci în esenta, e un decor, un instrument de show pentru a lubrifia puţin minţile oamenilor înainte să le pentetrăm cu sunet.

În mod paradoxal, cu toate că rockul promovează în general atitudini rebele, anti sistem, sau promovează un aspect fizic neîngrijit, mulţi artişti, cu toate că nu recunosc, recurg totuşi la promovarea propriului succes reproductiv şi a sex appeal-ului. E un proces firesc, şi în mare parte inconştient. Îşi aleg cu grijă hanoracul, pantalonaşii sau papucii, şi unii chiar îşi desfac părul pe scenă. Limbajul trupului, suferă şi el modificări, gesturi agresive, tonul vocii de războinic, etc, etc. Revenind la ce vorbeam mai devreme, poate nu doar cei care vin la party, ci şi cei care fac party-ul sunt mânaţi în mare parte de fantezii de împerechere. Şi aceste fantezii dansează în mare parte în aceeaşi horă cu orgolii, mândrii, fenomene în group-out group de gen “Ce? Că noi suntem mai buni ca ei!” şi rivalităţi între trupe.

Noi, la fel, ce sa zic, ne plac femeile, şi ne simţim sexy pe scenă, dar prin toată faza asta cu tematici sau costumaţii de party încercăm să ne lovim sub centură propriile orgolii si vânătorii de aprecieri şi aprobări. E extraordinar sentimentul de libertate, faptul că te poţi deconecta temporar de la dorinţa de a comunica oamenilor cât de mareţ, cool, inteligent, stilat, forţos sau periculos eşti. E pe bune… un concediu.

Oricum scena rockului e cam serioasă, şi publicul e uşor cinematografic, în sensul că stau mulţi şi se uită analitic spre scenă, şi din acest motiv, ne calculăm strategii de a aduce mai multă jovialitate şi dinamism în toată treaba. Totul e un test, aşteptam cu răbdare să vedem dacă tematicile şi costumaţiile se vor dovedi eficiente în împlinirea acestui scop.

MySpace: http://www.myspace.com/relative_band

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: