Click. RECENZIE LIVE. I See Drunk People. 26.11.2009

Remember Pub Cluj

Relative

!!!!!

După cum zic năzdrăvanii de la Truda, „Iară-i bine!”

Prezenţa scenică. Beton.

Idei trăznite. Beton.

Luci (săracu’) era foarte stresat înaintea cântării … aşteaptă din clipă în clipă să fie sunat că naşte nevasta! Să-i fie într-un ceas bun şi să-i dea mai multe idei trăznite în cap pentru a promova imaginea trupei, care în seara asta s-au îmbrăcat toţi în beţivi şi oameni ai străzii … era concertul I See Drunk People!

VIDEO 1. Relative

Heavy Days

!!!

Deşi se vede că au un anumit public format la Cluj, mie personal nu mi-au zis nimic. Solista drăguţă, cu părul aranjat special pentru concert, era susţinută de chitaristul de pe partea stângă care mai intra la microfon să aţâţe lumea. În a doua parte a recitalului a început să se mişte mai bine pe scenă, fiind neconvingătoare până în acel moment, nici măcar co coveruri de la piese ce le cunoşteam. Este o formaţie cu potenţial. Are PR, are look, dar mai trebuie exerciţiu. Dacă nu se pornea solista spre final, nota era clar mai mică.

VIDEO 2. Heavy Days

Band for Rent

!!!!

Formaţia de închiriat suferă de sindromul debutanţilor aflaţi pe scenă. Problema lor este că nu ştiu să se oprească, nu înţeleg importanţa la început să faci o selecţie din piesele mai bune şi SĂ NU ÎŢI CÂNŢI ÎNTREG REPERTORIU ÎN CONCERT DE FIECARE DATĂ. Fiecare spectacol trebuie să fie altfel şi deosebit. Acesta este MARELE avantaj de care trupele LIVE trebuie să se folosească în combaterea Playbackului! Acesta este unul din motivele pentru care publicul în general, dacă ar avea curiozitatea şi interesul să intre la un astfel de concert, ar aprecia muzica Live din prima. Numai formaţiile PLAYBACK au un repertoriu strict cu o anumită ordine a pieselor şi cântă TOATE cele 10 piese de pe CD, că altele nu au. Fiţi mai creativi, oameni buni, pentru că de asta vi se dă şansa să urcaţi pe scenă! Voi trebuie să vă impuneţi publicului, şi nu vice-versa.

Mi-a plăcut mult trupa asta, cu arpegii şi cârnaţi şi tot tacâmul … dar s-a exagerat cu repertoriul personal. 30 de minute cu piesele cele mai de impact bate oricând un concert de o oră unde nu reuşeşti să ţii publicul băgat în priză constant … şi atunci poate omul căruia te adresezi şi care ţi-ar aprecia penultima piesă se află la bar fix atunci când tu cânţi piesa AIA care ţi-ai trecut-o penultima pe listă la concertul de o oră …

Video 3. Band for Rent

More Photos.