Click. RECENZIE. Akcent. Senzaţia

Akcent. Senzaţia

!!

2000, NRG!A/Roton

Albumul este compus din ritmuri monotone, caracteristice genului house, de factură comercială, care sunt promovate în discoteca OK (din Cluj) în 2000. Consider că Ramona Barta şi Adrian Sâna puteau să se concentreze un pic mai mult la texte …sau mai bine tăceau din gură! Ultima vară şi Vreau să zbor sunt potrivite atmosferei de discotecă. Munca de DJ, Vedeta mea şi Nu-mi pasă de nimeni sunt mai melodice; Senzaţia şi Omul negru sunt cele mai enervante.

Adrian Claudiu Sâna a înfiinţat proiectul pop-dance în 1999. Acesta este albumul de debut. La vremea respectivă, cânta alături de Ramona Barta. Din câte am observat pe internet, ClickZoomBytes este singurul websait (în acest moment) unde puteţi vedea coperta acestui album.

3 Responses to “Click. RECENZIE. Akcent. Senzaţia”
  1. enosiretschi spune:

uratefapteaucanddyanimaleleasteaalereincarnariiroboticiiintreguluiuniversalalnirvanei,nuvreausamaiauddeeleeipacarcamausunatsipeminesimiautrimisfitzuicatitulescitacurvelesicurviinirvaneifaradescapare.pacatcamamridicatlaceaushescusaaflesarpelesecuristdesadaramecomunismulnunegrulromanismcupacatcaauscapataccentuatlicuriciiastiapeunecra.pacatcaacazutceausescucaeurezistam
    acumnicideprajiturinuvreausamaiaudhulelorvii

2. dezamagire ramona barta si adriana balint ca,dupa ce ca atzi fost create de mine si inainte de dumnezeu atzi mai apucat si zilele acestea tarzii sa mi le innegritzi cu gordan cu jazzman si cu satanica america si cazuta aus
    tralie la reincarnari veshnice inainte in toate animalele cosmice si robotzii universului.amarnic regret ca am scris la roton si fundatzia curturala phoenix la asa veritabile curve ce sute de mii de miliarde de ani cu planete si stele atzi trait in groaza si cu frica in san pentru faptele de acum incat nu mai aud ca australia e inspre asia ordinarelor scapate pe ecrane barta si balint,cu ma pun inaintea trupelor rasaritului la razboiul acesta mondial din urma cu codul meu vostradamus impotriva antichristei americi si a lucifericei eurobe nebuni ai tarotului si chinurilor eterne ei de aici si de la mine cu zeii si dumnezeii distrugand nirvanic in viitor totzi aliens ramasi si extraterestri