Byte. PĂREREA MEA despre Eurovision România 2010

Eurovision Romania 2010.

Sâmbătă 6 martie. Bucureşti

Piesa care va participa la cea 55-a ediţie Eurovision la Oslo, în Norvegia, Playing With Fire, a fost compusă de Ovidiu Cernăuţeanu (Ovi) şi a fost urmată în clasament de Luminiţa Anghel, Toni Tomas şi Adrian Piper(Save Their Lives). La Selecţia Naţională din acest an au participat 16 concurenţi, din care 4 au obţinut zero puncte.

Nu vroiam să scriu despre Eurovision decât peste două luni, în preajma finalei din luna mai, dar scandalul recent, stârnit aiurea în presă, mă provoacă să îmi spun şi eu părerea mea despre această finală românească din 2010.

ARTICOLUL S-A MUTAT PE NOUL WEBSAIT

www.czb.ro

CLICK AICI SĂ CITIŢI ARTICOLUL

http://czb.ro/articol/587/

..

Comments
One Response to “Byte. PĂREREA MEA despre Eurovision România 2010”
  1. fotzey spune:

    nah c-i paula?…nu mai merge cu manelishtii? lol

Lasă un răspuns

