Click. RECENZIE. Chester. CLUJ. 20.03.2010

Irish&Music Pub

21.15

WEBSAITUL S-A MUTAT

CLICK AICI pentru Cronica de concert.

6 Responses to “Click. RECENZIE. Chester. CLUJ. 20.03.2010”
  1. Bogdan spune:

Buna ziua! Mi-a fost adus la cunostinta un post de pe czb publicat de dvs. si desi initial am fost tentat sa nu raspund, imi dau seama ca niste lamuriri ar fi necesare. Nu vreau sa se inteleaga gresit, nu va cunosc personal, implicit nu am nimic personal cu dvs. insa ma vad nevoit sa actionez atunci cand/acolo unde adevarul este deformat sau dezvaluit incomplet. Sincer sa fiu nu m-am simtit nici ofensat si nici enervat pentru ca la noi e des intalnita critica asta menita sa demonteze; nu intelegeti gresit, nu am nimic cu criticii, insa sunt de parere ca e nevoie de o documentare mai riguroasa inainte de a publica ceva, pentru ca prin acel blog, dumneavoastra transmiteti lumii interesate(indiferent- 1, 5, 100 de oameni) ce s-a intamplat acolo, iar din clipa in care v-ati angajat sa duceti acel blog mai departe aveti si obligatia (morala, ce-i drept) de a spune adevarul. Vizavi de parerile dvs in legatura cu formatia Chester si cu modul in care se desfasoara lucrurile in interiorul ei nu am sa ma leg pentru ca fiecare persoana are dreptul la o opinie, iar oricare ar fi ea eu o voi respecta. Nu va place muzica, nu o ascultati.(iar asta goes without saying, e valabila pentru toata lumea). Chiar cred ca e atat de simplu; n-om fi noi liberi in totalitate dupa 20 de ani dar cred ca putem sa alegem cand dam „play” si cand dam „stop”. As putea fi si acid dar chiar mi-e scarba de rautatile din jur, inclusiv de ale mele. Cred ca „noroiul” despre care vorbeati in post-ul dvs ar fi trebuit sa fie indreptat spre mine pentru ca mie personal mi s-a intamplat tot ce i-ati pus lui Alex in spate. Dupa parerea mea eu chiar cred ca este laudabil ce a facut el, s-a sacrificat, si-a dat jos chitara si mi-a pasat-o mie.O alegere relativ practica, avand in vedere ca eu sunt chitara ritmica in formatia aia si probabil ar fi sunat si mai sec fara sectia ritmica nu credeti? A fost cred eu cea mai rezonabila alegere in conditiile in care aveam un program de respectat. Eu, cel iresponsabil care trag muzica in jos. In alta ordine de idei nu cred ca a existat persoana mai dedicata decat Alex Tudoran in toata afacerea Chester; a fost unul din oamenii care a fost in primul rand la toate concertele pe cand nu facea parte din line-up-ul Chester si care s-a chinuit sa tina lucrurile sub control atunci cand era mai greu, ca toti ceilalti de altfel. Personal, asta a fost singurul lucru care m-a deranjat. Nu stiu daca el a citit chestia asta, sper sa nu o fi facut, probabil doarme linistit sau isi vede de viata lui. Ca noi toti de altfel. Dincolo de asta multumesc pentru griji, dar sunt destul de convins ca Chester o sa existe si peste 2 ani si probabil si peste 5. Eu ma gandesc totusi ca dupa 4 ani, atata timp cat inca exista lume care asculta, care vine la concerte si care plateste biletul la intrare, avem un teren solid, nu-i asa?Sau nu stiu, poate e doar parerea mea. Desi Bucurestiul este situat pe undeva prin sud-est si plin de tot soiul de oameni, va asiguram ca si pe aici sunt oameni okay si deschisi care inca n-au renuntat si se chinuie sa faca ceva sau sa inceapa ceva. Nu ne consideram superiori intr-un fel sau altul ca am venit din Bucuresti sa cantam acolo asa cum nici dvs nu ar trebui sa va urcati pe un piedestal si sa dati cu bata-n balta (si in mentalitatile noastre) pentru simplul fapt ca sunteti din Cluj. Oricum ar fi nu datorez nimanui nicio explicatie vizavi de motivele care ma imping pe mine(sau pe ceilalti) sa cant asa cum o fac(bine sau prost). In rest, toate bune, mi-a placut mult orasul dvs. si sunt convins ca o sa mai trec pe acolo la un concert sau ceva. Imi vine sa inchei cu „Stiu, ti se pare absurd…” dar n-am sa o fac.

Cu stima,

Bogdan(Chester)

• va mai asteptam LA CLUJ sa urcati IN FORMULA COMPLETA pe scena si sa ne convingeti de cele scrise aici.
      imi pare rau ca am fost atent la problemele de culise.
      – Daca AVETI PUBLIC, poate veti avea curajul sa veniti pe cont propriu sa vedem cu totii EXACT cat public aveti cand nu cantati LA VOI acasa
      – mi-ar fi fost mult mai simplu sa sciu despre cate piese ati cantat si ce haine ati purtat, dar atunci CZB nu ar fi cu nimic mai altfel decat duzinele de saituri si bloguri si asa-numitele reviste muzicale din tara noastra.

• Bogdan spune:

uhm nu sunt la curent cu sistemul dvs de ranking so to speak dar presupun ca ar trebui sa ne incredem in el. In orice caz vreau sa inchei chestia asta aici pentru ca deja devine obositor si fara rost. Prea mult caps lock presupun.Nu mai comentez nimic in legatura cu hainele si tot tacamul nu prea isi au rostul chestiile alea.In orice caz fiecare scrie ceva eu doar am vrut sa rectific niste lucruri spuse de dvs NE-adevarate.
        PS: va reamintesc: cluj este in romania, cam departe de bucuresti, dar se ajunge lejer.O sa fiti primul care va afla cand venim acolo. Sper ca nu a fost o provocare.Sau a fost?In orice caz ziua buna

• LIFE is a constant challenge.
        Happy Birthday Alex.
        Happy Easter Kukubow.

2. mihai spune:

B, nu merita. Este mult mai „profi” si mult mai „exemplar” sa distingi subiectiv intre aparente si fecale de taur intinse la superlativ pe blog.Ah.. si mai ales sa faci inca un subiect din asta.La multi ani, Alex!

3. alexy cosma spune:

din cate-mi amintesc eu chester se desfiintasera taman dupa ce-au terminat de-nregistrat albumul de debut. si vad c-au revenit. deci kestia cu „chester … peste 5 ani” nu e kiar f. credibila.