Click. RECENZIE. TV On The Radio. Dear Science

TV On The Radio. Dear Science

!!!!!

2008, 4AD/Interscope

După 2000 încoace, în SUA încep să apară tot mai multe formaţii cu ambiţii pe măsură şi dorinţa de a schimba cursul muribund al scenei alternative americane. Una din aceste trupe este şi TV On The Radio – cinci muzicieni din New York care dau peste cap noţiunea de stabilitate stilistică, experimentează de la album la album şi capătă un succes enorm şi o dragoste aproape Freud-iană din partea criticilor. Al patrulea album de studio semnat de TV On The Radio a venit precum o bombă explosivă, şi a întărit, pe măsură, opinii precum TV On The Radio reprezintă cea mai bună trupă după anul 2000 încoace. Producătorul David Sitek (considerat al şaselea membru al formaţiei) a oferit albumului Dear Science un nivel de calitate care va fi depăşit cu greu de colegii de scenă. Dear Science prezintă ascultătorului un amestec genial din toată crema scenei muzicale contemporane, de la new age şi post-punk la trip-hop şi orice vreţi voi. Acestui amalgam de genuri îi este oferită o sonoritate ultra-modernă, un tablou muzical complex şi original pictat din cele mai bune molecule a coloristicii muzicale. Dear Science reprezintă albumul care va fi mult mai apropiat ascultărorului decât precedentele exerciţii academice, şi totuşi asta nu-l transformă deloc într-un produs de consum în masă, un album care va fi iubit atât de ascultătorii simpli cât şi de criticii marazmatici obsedaţi de estetica muzicală. Noul album pune accentul pe vocea celor doi solişti acompaniată perfect de instrumentalul extraordinar. La capitolul hit-urilor posibile albumul iarăşi riscă să bată toate recordurile – piese precum Dancing Choose, Love Dog sau Lovers Day vor intra cu siguranţă în fruntea topurilor muzicale dacă nu vor rămâne în istorie drept mostre exemplare de eclectică şi evoluţie muzicală. Audiţie obligatorie pentru toată lumea!