Click. RECENZIE. The Language of Thought Hypothesis (SL). Pills of Trust. Rock Norris. CLUJ. 24.05.2010

24 mai

Irish&Music Pub

Se anunţa o seara destul de interesantă, am vrut sa merg doar pentru a vedea The Language Of The Thought Hypothesis, trupă pe care ajunsesem să o ascult spre ruşinea mea doar în dimineaţa concertului. 2 piese pe YouTube au fost suficient să mă scoată din casă. Dar mai îmi propusesem să îi văd pe Rock Norris încă o dată, poate cu alt sunet şi poate în altă locaţie vor suna mai pe gustul meu.

Concertul a început în jurul orei 21.30, am aflat de la organizator şi pe urmă chiar de la trupeţii din The Language Of The Thought Hypothesis că au avut unele probleme la graniţă, atât la granţia din Slovenia cât şi la graniţa din România.

Autor: Sir Olaf Pol

WEBSAITUL S-A MUTAT

www.czb.ro

CLICK AICI pentru CRONICA de CONCERT

http://czb.ro/articol/2682/

Comments
3 Responses to “Click. RECENZIE. The Language of Thought Hypothesis (SL). Pills of Trust. Rock Norris. CLUJ. 24.05.2010”
  1. Sir Olaf Pol spune:

    cu precizare ca dupa acel concert tupa Pills of Trust s-a destramat …. mare pacat

    • Eu spune:

      gresesti, exista intradevar tensiuni, dar sunt sigur ca baietii o scot la capat….e prea multa munca depusa…pentru a lasa totul balta. Sunt SIGUR ca ajung la o solutie.

      • Sir Olaf Pol spune:

        Mersi foarte mult de heads up … din cate auzisem eu s-au destramat … dar vestea de la tine nu poate decat sa ma bucure pentru ca e o formatie cu potential foarte mare .

Lasă un răspuns

