Byte. DIN POLA MEA. Mayhem. Acum o lună

Autor: Sir Olaf Pol

Aşteptasem mult să văd concertul Mayhem, mai ales că s-a făcut atâta vâlvă pe acest subicet. Va ieşi popimea în stradă, vor plânge cu sughiţuri părinţii puberilor care s-au apucat de 3 luni să asculte Mayhem pentru a fi cool. Mă gândisem de la început că este o posibilitate ca concertul să fie amânat … aveam cum se zice that feeling in the gut.

Websaitul s-a mutat

www.czb.ro

CLICK AICI pentru editorial

http://czb.ro/articol/1439/

Comments
8 Responses to “Byte. DIN POLA MEA. Mayhem. Acum o lună”
  1. Sir Olaf Pol spune:

    Exemplete care sunt prezenate de Byte sunt ale unor fani care mai aveau un pic si isi tatuau numele formatiei … ma rog … se pare ca Romania e lovta de multe in ultima vreme … dar sa ne bucuram de multitudinea de evenimente care ne mai asteapta anul asta …

  2. Sir Olaf Pol spune:

    ca si completare … mai aveau un pic si isi tatuau pe frunte numele formatiei

  3. James D. Trunks spune:

    fruntea sus! 🙂

  4. Razvan spune:

    „Byte. În ziua după anularea concertului la Cluj, cunoaştem persoane care şi-au şters toate mp3-urile ce le deţineau cu Mayhem.” – ce tampenie! ce rezolvi cu asa ceva? daca ar fi fost vorba sa isi sparga albumele pe CD sau, si mai grav, pe LP, ar fi fost ceva. insa asa, sunt doar niste amarati de bytes. gestul asta e egal cu 0.

    • Sir Olaf Pol spune:

      gestul in sine asta a si fost … numai ca s-a strecurat o mica greseala de exprimare in sectiunea de byte … persoana in cauza si-a aruncat discografia aproape completa originala si tot ce avea mp3 la gunoi dupa o lovitura zdravana cu ciocanul … scuzati telefonul fara fir … :p …

  5. Razvan spune:

    am uitat sa mentionez: si eu aveam bilet la concertul respectiv, veneam pentru concert de la Bucuresti fix in ziua aia, insa cand am auzit de la un prieten ca s-a anulat MAYHEM-ul nici nu mi-am spart vinilurile +cd-urile MAYHEM pe care le aveam la mine pentru (eventualele) autografe, nici nu mi-am sters mp3-urile.

    • Sir Olaf Pol spune:

      nu in a ii lua apararea persoanei in cauza … dar fiecare reactioneaza in diferite feluri … poate sentimentul care l-a simtit prietenul meu atunci a fost tradare … ma rog … all water under the bridge now …

Lasă un răspuns

