Click. INDUSTRIE. Nord contra Sud. Partea 1. Lavinia

Am primit acum o lună …sau două, un comunicat de la Music Management, care promova noul clip al artistei Lavinia.

Videoclipul La Luna. Vedem o fată foarte sexy, venită probabil din provincie, care s-a culcat cu cine a trebuit ca să se stabilească la Bucureşti (locul unde ceasul s-a oprit).

Lavinia. La Luna

Asculţi piesa. Este foarte bine produsă, ritmată liniar, ca un vinil la care sare acul în acelaşi loc. Versurile sunt repetitive.

La luna mi amor. Te chero mi amor … por favor.

Haaaaaaaaaaaa,

I feel so free. My heart goes Boom when you look at me.

Te uiţi la toate versiunile piesei (şi ale clipului) încărcate de diverse persoane pe YouTube, aduni numărul de vizionări şi ajungi la o cifră în jur de 11.500 (aici am făcut abstracţie de remixul lui DJ Andi, care este unic, şi a adunat 23.000 de vizionări).

Cifrele datează de la jumătatea lunii iunie 2010.

Videoclipul a fost îmbunătăţit după data postării acestui articol.

Artista are Management, Producător muzical, Casă de discuri. Nu urmăresc televiziunea, dar sunt sigur că videoclipul a rulat. Nu ascult radiourile de gen, dar sunt sigur că piesa a fost difuzată. Nu am văzut-o anul acesta la nicio discotecă din Cluj, nu a apărut pe niciun afiş de festival la Cluj.

Pe YouTube, avem însă dovada că există o activitate la Bucureşti şi pe Litoral. Este o filmare cu Lavinia de la petrecerea privată Volksbank Summer Party.

Concluzia. Lavinia este artistă de petreceri pentru sudişti, iar noi suntem Party Poopers.

Este incredibil când stai să studiezi un pic mai în profunzime fenomenul muzicii comerciale Made In Romania şi ajungi la concluzia că întreaga aşa zisă industrie se concentrează exclusiv pe gusturile şi pârghiile financiare din zona Bucureştiului (care reprezintă doar 10% din populaţia ţării).

Nu consider această mentalitate a trendului autosuficienţei de Bucureşti ca fiind un mesaj pozitiv şi demn de urmat (mă refer aici de zecile, poate chiar sutele de artişti … din toate genurile muzicale, care se mută la Bucureşti pentru a avea succes în domeniu, şi ajung exact ca cei care au ajuns acolo înaintea lor, trupe cu turnee în câte 3 cluburi locale şi oameni care nu văd că de fapt se învârt în aceleaşi 6 sectoare cu muzica lor, şi se consideră artişti ascultaţi pe plan naţional, fără să facă eforturi deosebite să facă contact şi să cunoască publicul care ar asculta muzica lor în restul ţării). Aici nu mai poate fi vorba de Management de criză, ci o criză de Management.

Biografia Lavinia Parva (ex-Spicy). Esenţialul

  • Născută la Timişoara, în 21 noiembrie 1984
  • 2000 – Miss Timişoara
  • 2001 – Miss Litoral
  • 2002 – 2004 – prezintă creaţiile celor mai mari case de modă din România
  • 2003 – 2004 – devine componentă a trupei Spicy cu care lansează două albume
  • 2005 – Începe cariera solo lansând albumul Doar eu

Din prezentarea oficială. Lavinia are un repertoriu foarte bogat, cântă în română, italiană, spaniolă, greacă şi sârbă …şi ce este cel mai important: îşi adaptează playlistul în aşa manieră ca petrecerea să iasă de neuitat…

Manager Music Management: Radu Groza.

Din punctul ei de vedere, este o artistă DIY (Do It Yourself).

S-a realizat pe cont propriu; a ajuns unde este prin sacrificii şi ambiţie.

Ne putem imagina în ce conjuncturi a ajuns să înveţe limbi precum italiana, greaca, etc.

CITIŢI PARTEA 2. peste două zile. În 30 iunie.

Comments
3 Responses to “Click. INDUSTRIE. Nord contra Sud. Partea 1. Lavinia”
  1. iulian spune:

    LOL Radu Groza….

Trackbacks
Check out what others are saying...


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: