Byte. ŞTIRE. AUGUST 2010. Ştefan Bănică Jr. a lansat campania Super Love

Stefan Banica a revenit cu un nou cantec si videoclip – “Super-love”, lansat oficial Luni 19 aprilie 2010, la emisiunea Happy Hour, găzduită de Cătălin Măruţă.

Videoclipul “Super-love” este primul clip din Romania realizat in stilul music-hall, fiind filmat in patru locatii diferite. In regia lui Iulian Moga, filmarile au durat 24 de ore, s-au desfasurat in Bucuresti si la Studiourile MediaPro din Buftea. Intregul videoclip se bazeaza pe coregrafii, schimbari si costume colorate, dansatori si multe personaje, printre care şi Andrea Marin Banica, pe care personajul o viseaza in fanteziile sale si, in final, ii declara … Super-Love.

“Super-love” va da si numele unui nou album Stefan Banica, programat pentru a fi lansat in toamna acestui an.

Super Love. Stefan Banica. BMW

Trei termene care la prima vedere nu au nimic în comun.

Este vorba de o campanie de concursuri, lansată după ce s-a dat drumul la videoclipul piesei Super-love în primăvară.

BMW îl sponsorizează pe artist în Campania Super-Love, care va dura până la sfârşitul anului. Oricine poate participa, înscriindu-se pe websaitul artistului: http://www.stefanbanica.ro şi compunând o scrisoare de dragoste.

In fiecare luna, unul dintre scrisorile trimise pe paginile Campaniei Super-Love este premiat de Stefan Banica si Automobile Bavaria Group.

Castigatorul primeste

  • un rucsac marca BMW
  • un tricou personalizat Stefan Banica
  • si autograful artistului

Pe lângă asta, toţi cei care se înscriu în websait au sansa de a castiga fie o excursie pentru doua persoane la München, fie o masina BMW X1.

Castigatorul lunii iulie este Marius-Ionut Fierascu (19 ani) din Targu-Jiu, Gorj.

Iata cateva fragmente din mesajul trimis de Marius-Ionut Fierascu:

“ … Se spune ca dragostea unui parinte, mai exact, dragostea unei mame pentru copiii sai este cea mai puternica dintre toate tipurile de dragoste. Eu nu am de unde sa stiu asta. Poate cand voi deveni parinte voi putea face comparatii intre dragostea pentru copii si dragostea pentru persoana iubita. Stiu ca dragostea e cel mai frumos lucru pe care omul il poate simti. Atunci cand iubesti simti ca viata nu se scurge degeaba pe langa tine, simti ca traiesti cu un rost si iti doresti sa traiesti fiecare moment din plin. Traiesti fiecare clipa ca si cum ar fi ultima, n-o lasi sa se iroseasca si esti fericit si zambesti chiar si atunci cand ti-e greu . . . Pentru ca iubesti, te simti cel mai puternic om din lume, cel mai fericit si esti vesel tot timpul.

… Doresc prin intermediul acestui mesaj sa ii spun inca o data iubitei mele ca o iubesc enorm, iar tie, Stefane, iti marturisesc ca esti idolul meu, de la tine am invatat multe, in versurile melodiilor tale regasindu-ma aproape mereu … Ador muzica ta, iubesc Rock?n?Roll-ul, iubita si parintii!!! Asta inseamna DRAGOSTEA pentru mine: Rock?n?Roll, Stefan Banica Jr., Iubita si familia! Si imi doresc enorm sa dau mana cu tine personal, daca nu, macar sa primesc tricoul personalizat semnat de tine! Am si eu un tricou personalizat, facut de mine, in care apare o poza cu tine si alaturat, una cu mine, micul Stefan Banica Jr., asa cum imi spun toti prietenii din Tg-Jiu!

Te salut cu respect!”

Fierascu Marius-Ionut

Mesajul integral poate fi citit pe paginile Campaniei Super-Love: http://www.stefanbanicajr.ro/super-love/ro/mesaje

Concursul este gândit în doua etape: prima a început deja odata cu lansarea clipului cu acelasi nume si va dura pâna la evenimentul de lansare a albumului “Super-Love” din toamna. Oricine se înscrie pâna atunci pe site-ul http://www.stefanbanica.ro poate deveni câstigatorul primei etape a campaniei si va fi invitatul special al lui Stefan Banica la evenimentul de lansare a noului album “Super-Love”, organizat la Bucuresti, unde va primi primul disc cu autograf si o excursie de neuitat, oferita de Automobile Bavaria Group, la Centrul BMW Welt din München. În excursia oferita drept premiu va putea merge gratuit împreuna cu persoana iubita.

Campania Super-Love isi propune realizarea uneia dintre cele mai ample baze de date atasate unui site oficial al unui artist / compozitor român. Membrii înscrisi în baza de date a Campaniei Super-Love vor fi primii informati despre activitatea artistului, despre concertele si spectacolele sale de teatru. Astfel, se doreşte să se creeze un nou fenomen de adunare a fanilor, care să culmineze cu concertul anual de Crăciun, devenit o tradiţie pentru Ştefan Bănică Jr. la Bucureşti.

Din toamna si pâna în decembrie va avea loc a doua etapa a campaniei, dedicata celor care vor cumpara discul “Super-Love” si se vor înscrie pe sait folosindu-se de seria si numarul de pe disc. Ei vor avea astfel sansa de a primi Marele Premiu, un BMW X1, oferit de Automobile Bavaria Group, chiar în timpul Concertului extraordinar de Craciun Stefan Banica, ce va fi transmis la televiziune.

In ultimii 9 ani, la concertele traditionale de Craciun, Ştefan Bănică Jr. s-a bucurat de 130.000 de bilete vandute. Toate spectacolele au fost sold-out si cererea mare de bilete a dus si la stabilirea unui record pentru Romania: 7 concerte sustinute consecutiv la Sala Palatului!

Marele Premiu Super-Love va fi oferit chiar in timpul Concertului extraordinar de Craciun Stefan Banica Jr. din 2010, care va fi transmis la televiziune.

www.stefanbanicajr.ro

Comments
2 Responses to “Byte. ŞTIRE. AUGUST 2010. Ştefan Bănică Jr. a lansat campania Super Love”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: