Byte. POL POSITION. At The Gates. Under A Searpent Sun

Pol Position

Sir Olaf Pol ne prezintă piesa zilei.

Miercuri 15 septembrie

At The Gates. Și dacă tot am deschis cutia pandorei cu At The Gates, nu pot decât să mă bucur de

fiecare dată când aud albumul de pe care extragem piesa de astăzi Under A Searpent Sun. NU se

poate să nu vedeți similaritățiile de stil între piesa de azi și ceea ce am prezentat ieri. Și de ce sunt

atât de radical? Pentru că albumul de azi și albumul de ieri sunt după mintea mea in top ten albume

ever :D. Exagerez cumva? Eu!! Niciodată!!?! 😀

At The Gates. Under A Searpent Sun


Where to buy

http://www.zavvi.com/cd/at-the-gates/slaughter-of-the-soul-cd-dvd/9958460.html

Lasă un răspuns

