Byte. CITAT. Levi. Altar. Despre concertele drum’n’bass şi afişajul Unusual Suspects la Cluj

Am adus douăzeci şi ceva de artişti numai din Londra cu avionul, la hoteluri de patru stele, şi ştiu acuma cum se organizează un concert. Eu organizez deja partyuri mari de drum’n’bass la Cluj de şase ani prin Unusual Suspects şi acolo am prins ceva experienţă în plus referitor la organizare. Am adus artişti precum Ed Rush, considerat cel mai tare artist drum’n’bass la ora actuală în lume; Vegas de la Bad Company, Noisia, Black Sun Empire. Am organizat, pe rând, la The King, la Sala Sporturilor, şi mai nou la Midi, şi au venit constant peste 1.000 de oameni. La Midi sunetul este criminal! Noi nu organizăm un eveniment ca să vină câteva fetiţe la bustul gol să se adune lumea în jurul lor. Când am chemat pe Dillinja şi Funsta MC (al treilea cel mai tare DJ de drum’n’bass din lume) care sunt amândoi foarte tari, povesteau între ei pe drum spre aeroport. Funsta MC zicea că el nu a mai pus muzică pe un sistem de sunet mai bun ca la Midi niciodată … Dillinja însă a inventat un sistem de sunet Valve, cu difuzoare uriaşe şi subwoofere care nu există nicăieri în lume în afara clubului unde este rezident. Dillinja i-a dat ca replică la Funsta MC că nu a fost niciodată la el acasă … dar a fost oricum şi el foarte mulţumit de Club Midi din Cluj.

… afişajele le facem acum la modul cel mai serios. Facem 700 – 1.000 de afişe pentru un party de drum’n’bass.

… câtă lume vrei la concert, atâtea afişe faci, sincer. Acum desigur există mult mai multe mijloace de promovare pentru evenimente mai mari. Noi acuma lipim afişe şi în alte oraşe, şi chiar dacă vine un singur om din alt oraş, nu aia contează. Contează că ceilalţi oameni care nu vin îşi spun, băi, să-mi bag pula, ăştia afişează în Sibiu, ăştia sunt tari. Eram cu aparatul, şi l-am filmat mai întâi când îmi rupea afişul, deci aveam dovada necesară ca să-l duc la poliţie, m-am dus drept spre ei, m-au întrebat cine sunt. Le-am zis să nu mă ia cu acest ton, că nu este ok. Ei credeau că mă pot intimida, că erau doi (dar Levi ştie Ju Jitsu şi face Kickbox … îşi întinde mâna spre mine şi îmi arată oasele deformate, de la ani de antrenamente, de la încheieturile degetelor) … dar i-am dat o palmă cu asta, şi a rămas unul.

Levi. Altar

Unusual Suspects

www.myspace.com/unusualsuspectsro

NEXT EVENT:

[2 OCT 2010] Bailey, Funsta MC, Jay Rome @ Club Midi

Lasă un răspuns

