Byte. POL POSITION. Black Label Society. Give Yourself To Me

Pol Position

Sir Olaf Pol ne prezintă piesa zilei.

Marţi 28 Septembrie

Black Label Society. Îmi place tot timpul să aud timbrul vocal lui Zakk Wylde, pe unele pasaje îmi

aduce aminte de ceva oaie – capră posedată, dar nu mă deranjează ci îmi aduce un zâmbet de Grinch

pe faţă. Îmi aduc aminde de Zakk Wylde în filmul Rock Star în care încă nu era aşa de masiv cum se

prezintă azi şi făra barbă, şi de fiecare dată mă speriu. Barba pentru Zakk este la fel de emblematică

ca şi pentru Moş Crăciun, nu se poate altfel. Azi ascultăm o piesă de pe un album care are renumele de – cel mai rapid album înregistrat – din istoria Black Label Society, şi cred totodată că este albumul cu cele mai multe piese asemănătoare.

Black Label Society. Give Yourself To Me

Where to buy

http://www.zavvi.com/cd/black-label-society/shot-to-hell-limited-cross-shaped-booklet/8558180.html

Comments
One Response to “Byte. POL POSITION. Black Label Society. Give Yourself To Me”
  1. Mia spune:

    Funny Sir Olaf lol

Lasă un răspuns

