Zoom. INTERVIU. Alexandra Alexe. Fata din noul clip Mauser. Dead Aristocracy

Despre videoclipul Dead Aristocracy (apărut recent şi realizat de formaţia clujeană dadaistă Mauser)

cu invitata specială, Alexandra Alexa (care se ocupă de PR la Irish&Music Pub Cluj)

CZB: Tie iti placea Mauser inainte de a participa la acest video?

Alexandra Alexe: Da, pot spune ca ma consideram si ma consider si acum un fan Mauser. Mai ales de cand si-au lansat albumul, in ianuarie 2010, baietii ocupa un loc de cinste pe i-Pod-ul meu.

CZB: In ce data s-a filmat clipul?

Alexandra Alexe: Nu as putea sa iti spun exact data, stiu ca undeva prin iulie, mijloc de iulie…

[ulterior am aflat ca e vorba de vineri 23 iulie 2010]

CZB: Cum ai fost aleasa pentru rolul jucat in clip?

Alexandra Alexe: Sincer nu stiu, m-a sunat intr-o dimineata Toma (solist şi lider la Mauser) sa ma intrebe daca pot sa ii ajut cu ceva, respectiv sa particip la filmarile unui nou videoclip, in aceeasi dupa-amiaza.

I-am raspuns da, cu mare entuziasm.

CZB: Ai acceptat din prima? De ce?

Alexandra Alexe: Am acceptat din doua motive:

1. nu exista vreun motiv pentru care sa nu le zic DA

2. ma consideram o fana Mauser, astfel incat era o onoare pentru mine sa fiu implicata intr-un proiect de-al lor

CZB: Ai mai primit oferta de a juca in clipuri inainte de asta?

Alexandra Alexe: Nu, de asta m-am si simtit flatata, onorata, cum vrei tu 🙂

CZB: De unde ai facut rost de costumul purtat pentru filmarea videoclipului?

Alexandra Alexe: Costumul mi l-a pus la dispozitie Toma, nu stiu exact daca era din garderoba trupei sau daca a fost imprumutat de la Nyiri Dalma-Dorottya (cea care s-a ocupat de machiaj).

CZB: Care a fost locatia aleasa pentru filmari?

Alexandra Alexe: Sala lor de repetitii, undeva intr-o cladire parasita din Tehnofrig. Cladire care s-a si demolat de altfel, de aceea cred ca baietii au insistat sa il filmeze acolo.

CZB: Povesteste o intamplare hazlie de la filmare.

Alexandra Alexe: Initital trebuia sa ne intalnim la ora 17.00, insa m-a sunat Toma sa imi zica ca ne vedem de abia la 18.00. Paul, prietenul meu, a venit cu mine, insa era foarte stresat si presat de timp, pentru ca la ora 20.00 avea o alta intalnire. A fost foarte amuzant pentru ca noi toti eram ocupati ba cu decorul, ba cu machiajul, cu luminile, iar Paul pe langa ca se plictisea era stresat sa ajunga la timp la o intalnire. Evident ca pana la urma a intarziat o jumatate de ora.

CZB: Cate ore au durat filmarile?

Alexandra Alexe: De la 18.00 la 19.30 pregatirile, si filmarile cu mine au durat cam 35 de minute. Imediat dupa aceea eu am plecat, dar stiu ca si a doua zi a mai fost o tura de filmari.

CZB: Ai avut parte de o avanpremiera?

Alexandra Alexe: Eu personal nu, dar stiu ca a fost o avanpremiera la care au participat si baietii de la Mushroom Story. Eu nu am reusit sa ajung. Asta se intampla undeva pe la sfarsit de august.

CZB: Tie cum ti se pare ca a iesit clipul? Te asteptai la altceva?

Alexandra Alexe: Mie imi place foarte mult cum a iesit, evident ca nu sunt foarte multumita de mine, de cum arat eu, si asta pentru ca eu in general am o problema (ca si majoritatea fetelor) cu modul in care arat in poze sau in filmari. Dar tot restul, filmarea, montajul, editarea si felul in care arata baietii mi se pare ca a iesit exact cum si-au dorit si ca le reflecta stilul.

CZB: Dupa ce ai participat la acest video, iti place mai mult sau mai putin de Mauser?

Alexandra Alexe: Imi place la fel de mult. Faptul ca eu am aparut intr-un videoclip de-al lor nu afecteaza parerea mea despre ei ca artisti. Imi place la fel de mult de ei, ii ascult la fel de des si astept la fel de mult sa inceapa cu concertele.

The Video. Mauser. Dead Aristocracy

CLICK AICI PENTRU RECENZIA CLIPULUI LA CZB.

Componenţa

  • Toma (voce)
  • Ovi (chitară)
  • Cosmin (tobe)
  • Adi (bas)

http://www.myspace.com/mauserband

CLICK AICI PENTRU INTERVIUL CU Toma.

https://clickzoombytes.wordpress.com/2010/01/27/zoom-interviu-toma-mauser/

Lasă un răspuns

