Byte. POL POSITION. Evergrey. As I Lie Here Bleeding

Pol Position

Sir Olaf Pol ne prezintă piesa zilei.

Luni 11 Octombrie

Evergrey a fost una din trupele care nu prea am agreat-o. Mă ancoram prea mult în ceea ce vroiam să aud din punct de vedere al versurilor de fiecare dată, normal ca nu trebe să te laşi tot timpul dus de valul versurilor, dar fiind innocent nu vroiam să accept lucrul astă aşa de uşor. După ce am depăşit bariera versurilor şi am început să mă axez mai mult pe partea instrumentală am ajuns să îndrăgesc tot mai mult formaţia. Nu sunt foarte mare devorator de Evergrey, dar nu strâmb din nas când aud de formaţie, şi au vreo 2-3 piese care îmi induc starea de „Pol Position”.

Evergrey. As I Lie Here Bleeding

Where to buy

http://www.zavvi.com/cd/evergrey/night-to-remember-a-live-2004/6586294.html

 

Lasă un răspuns

