Byte. POL POSITION. Iced Earth. Melancholy

Pol Position

Sir Olaf Pol ne prezintă piesa zilei.

Marţi 12 Octombrie

Iced Earth. Dacă şi ieri am prezentat o formaţie de la care nu îmi plac decât puţine piese, azi avem o formaţie la care îmi place o singură piesă. Nu am probleme cu formaţia doar că din punct de vedere al muzicii nu îmi atinge nici o coardă sensibilă. Melancholy este una din cele mai cunoscute piese ale formaţiei care urmează reţeta clasica de şlagăr / anthem. Sper să nu vă fi tăiat din elan dacă vroiaţi să descoperiţi formaţia, ştim cum toţii expresia cu De gustibus non est disputandum.

Iced Earth. Melancholy


Where to buy

http://www.zavvi.com/cd/iced-earth/something-wicked-this-way-comes/9961591.html

 

Lasă un răspuns

