Byte. POL POSITION. Down. Stone the Crow

Pol Position

Sir Olaf Pol ne prezintă piesa zilei.

Joi 14 Octombrie

Down au reuşit să îmi inducă o anumită tradiţie. După fiecare săptămâna, în fiecare vineri, cu 10 minute înainte de a termina programul de muncă, piesa de azi mă pregăteşte de week-end şi îmi spală grijile adunate de peste săptămână. Mă transpune în Southern-Country, la o plimbare cu barca prin swamp-urile celebre din zonele respective. Îmi aduc aminte că Down au cântat în deschidere la AC DC anul ăsta ca primă trupă din concert, înaninte de fosiliada numită Iris. Now what the fuck is that all about!!

Down. Stone the Crow


Where to buy

http://www.zavvi.com/cd/down/nola/4112661.html

 

Lasă un răspuns

