Click. RECENZIE. Fluturi pe Asfalt la New Wave Fest. CLUJ. 15.10.2010

Fluturi pe Asfalt

!!!!

New Wave Fest

Irish&Music Pub

Vineri 15 octombrie

Chiar dacă nu prea s-au înţeles versurile rostite, în seara asta am reascultat un timbrul răzvrătit foarte asemănător cu al lui Mihnea Blidariu (de la Luna amară) de pe vremea când promova piese precum Cuba. Este prima dată când am avut ocazia să văd şi să ascult Fluturi pe Asfalt. Cred că s-ar potrivi foarte bine într-un concert cu :Egocentrics de la Timişoara.


De fapt, cred că Fluturi pe Asfalt este versiunea cu voce pentru :Egocentrics, deoarece ritmurile muzicale promovate vin tot din ramura stoner – progressive – psychedelic a rockului. Diferenţa liniei melodice dintre cele două formaţii se explică probabil prin faptul că la Fluturi pe Asfalt avem o chitară în plus, care emite un ecou distorsionat pe piese; iar la :Egocentrics artiştii par a avea mai multă experienţă şi un sound mai curat.

În prima seară a festivalului New Wave Fest am văzut un Irish&Music Pub plin ochi, şi, spre marea mea surprindere, am impresia că nu au fost studenţi. Am impresia că studenţii nu au avut curiozitatea să descopere muzica pe care o oferă Clujul pe partea de concerte de club (muzica pe care nu o pot evita în cei 4-5-6 ani cât vor fi oaspeţi ai oraşului nostru). În schimb, au năvălit liceenii în club. Pierduţi prin mulţime mai vedeai şi câte o faţă de bunică, zâmbind printre nori de fum de ţigară, care şi-a văzut nepotul urcat pe scenă în faţa unui public foarte cald şi pozitiv, care a ştiut exact la ce a venit. Am impresia că deja în cadrul genului rock, generaţiile trăiesc şi simt scena muzicii clujene …în lumi paralele.

La festivalul cu denumirea derutantă (care se referă la noul val de trupe clujene independente) nici una din trupele invitate nu a cântat new wave music; au existat Gotheri care vroiau să vină la acest eveniment … înainte de a afla trupele şi muzica promovată în program.

Programul s-a respectat; deci, dacă se doreşte, se poate, chiar şi în club.

Nu am mai ajuns. În prima seară am prins anumite discuţii de culise care nu mi-au convenit. Nu am considerat că merită să mai fac efortul să promovez mai mult acest eveniment. Poate mentalităţile oamenilor se vor schimba în timp.

Autor: Riko


Comments
2 Responses to “Click. RECENZIE. Fluturi pe Asfalt la New Wave Fest. CLUJ. 15.10.2010”
  1. Piti spune:

    Ce review de 2 bani ati facut la festivalul asta. Am platit 20 de lei si nu-mi pare rau. Trupe clujene foarte bune si cu potential mare.

    Din cate vad la filmarile tale de pe youtube zici ca ai fii ceva fan Truda cu o mare ciuda ca n-au venit sa faca si ei zgomot aiurea pe scena sau ai scris asta doar pentru a incepe un flame pt rating.

    p.s.

    Ia-ti frate un dslr sau ceva mai calumea. Filmezi cu sapuniera aia…

Lasă un răspuns

