Byte. CONCERT DE PRELUĂRI LA BUCUREŞTI. 2010. OCTOMBRIE 27. Mihnea Blidariu. Playlist

Miercuri 27 Octombrie
Mihnea Blidariu

Lansare Playlist

Club A

Concert aniversar 40 de ani

23.30

Preț de intrare: 10 lei

Mihnea Blidariu, vocalist, trompetist si chitarist al formatiei Luna amară lansează, alaturi de editura Casa de Pariuri Literare, primul său roman, Playlist. Această lansare va fi una neconvențională, întrucât Mihnea a decis să cânte o parte din piesele-titlu de capitole ale romanului.

Invitaţi speciali:

Chilli Familli

Dan Byron

Alexei si George de la Travka

Alex Purje din Rain District

Mihnea-Andrei Ferezan de la Luna amară

O cu totul altfel de lansare de carte cu preluări după NIN, Pearl Jam, The Knife, Peter Gabriel, Marylin Manson si altele, intr-o interpretare originala.

Comments
4 Responses to “Byte. CONCERT DE PRELUĂRI LA BUCUREŞTI. 2010. OCTOMBRIE 27. Mihnea Blidariu. Playlist”
  1. ioan radulescu spune:

    preluarile sint in careul de 16 metri?

  2. Andrei spune:

    Maestre, Mihnea te-a facut celebru in capitolul Marilyn Manson – The Nobodies:
    „În Piața Unirii găsiră, totuși, pe cineva. Era un individ miop, între două vârste, stătea pe o bancă și scria de zor la laptop. Era atât de cufundat în ceea ce făcea, încât nu le simți prezența și tresări speriat când Diaconescu își drese glasul.
    Bună ziua !
    Bună ziua…
    Nu vă supărați, în ce direcție e cartierul Mănăștur ?
    Ăăă… de ce ?
    Căutăm pe cineva care locuiește acolo.
    Ăăă… de ce ?
    Nu cred că vă privește pe dumneavoastră.
    Păi… atunci nu vă zic !
    Domnule, nu vă supărați, dar nu cred că vă ajută cu ceva dacă vă spun. V‑am adresat o rugăminte, dacă sunteți amabil să…
    Ia stați un pic, dumneavoastră sunteți Gică Diaconescu, nu‑i așa ?
    Da, eu sunt.
    Și dumnealui e Cătălin Radu Năstase și domnișoara e Oana Zăvorescu !
    Chiar așa.
    Și ce dracu’ căutați aici, miticii pulii ? ! Futu‑vă‑n gură de mitici, nici acum nu ne lăsați în pace ! După ce că ați furat toți banii și după ce că televiziunile voastre de căcat nu dau niciodată clipuri cu trupele din Cluj, acum ce mai vreți ? Ați venit aici să mai faceți o emisiune, ha ? Pun pariu că i‑ați invitat pe Iris și pe Voltaj, nu ? Sau ceva curve proaste care fac playback !
    Domnule, nu vă permit ! Aveți grijă la limbaj, pentru că…
    Ce limbaj, bă, miticule ? Îmi bag pula în limbaj, ce, nu așa vorbiți și voi de noi – „ardelenii ăia înceți la minte”, las’ că știu eu !…
    Bă muie, du‑te‑n morții mă‑tii, tu știi cine sunt eu, băăă ? ? ! ! Te nenorocesc, bă, ratatule, dumnezeu’ mă‑tii de ungur prost !
    Mă doare‑n cur de cine ești tu, bă, analfabetule ! Tu știi cine sunt eu ? Tu știi că eu am fost primul manager din România care a scos o trupă din țară ? Tu știi că formația de care mă ocupam a avut cel mai lung turneu de cluburi din România ? EU am fost primul care a făcut un festival pentru tinerele talente, aici, la Cluj, și EU am luat interviuri la Metallica, băăă, tu ai auzit de Metallica ? Blogul meu e cel mai citit blog de muzică, fraiere, eu am deconspirat prețurile nesimțite pe care le practică trupele voastre de mitici de căcat ! Mă piș pe voi de maneliști !
    Individul miop se pregăti să‑l pocnească pe patron cu laptopul, însă șoferul interveni la timp și‑i trase un pumn în piept. Tipul căzu, la fel și laptopul, care se sparse. Enervat, patronul le făcu semn tuturor să se suie în mașină. Individul miop se sculă și o luă la fugă după mașină, urlând : „Mă fut pe găștile voastre de mitici de căcat, băăă, și pe trupa care m‑a trădat, toți m‑au trădat, dar eu nu mă laaaas, băăăă, o să scriu pe blog de faza asta, o să vă dau în judecată, muie, băăă, rataților !”, și alte asemenea invective. Mai apucară să vadă, în oglinda retrovizoare, cum se împiedică de o bordură și se prăbuși pe caldarâm, spărgându‑și ochelarii. Și aceasta fu ultima altercație dintre un manager muzical și patronul unei televiziuni din România. Ciudată întâlnire.”

    • eram sigur că autorul nu se lasă de limbajul caracteristic şi pentru primele două aşa-zisele „cărţi” scrise de el. mă mir că cineva a publicat o astfel de carte. mă mir de cei de la „I Love Cluj”, care au susţinut promovarea la Cluj. faptul că i se dă atenţie acestui autor parvenit este dovada nivelului de cultură de la noi din ţară în 2010.

      singurul motiv pentru care am menţionat această cântare la CZB.ro se datorează parteneriatului cu clubul în care a avut loc.

  3. Andrei spune:

    cartea e decenta, am terminat-o ieri de citit, daca nu mi-e lene o sa ii fac si o recenzie la mine pe blog. partea cu autorul websaitului CZB.ro e printre putinele obscene din carte, chiar m-a mirat cand am recunoscut despre cine e vorba.

Lasă un răspuns

