Byte. POL POSITION. Venom. Hand of God

Pol Position. Record Player. Metal

Pol Position

Sir Olaf Pol ne prezintă piesa zilei.

Vineri 29 Octombrie

Venom. Mi-am zis că trebe discutată şi această formaţie care cântă din 1981, considerată una din primele trupe satanice. Am încercat să trec peste teatrul promovat de mass-media şi să mă bucur de muzică. Îmi aduc aminte de domnul Monty Connor – mare boss la Road Runner Records – care spunea într-un interviu că a fost speriat prima oară când a ascultat Venom, şi era ferm convins că ceea ce cântă Venom este pure evil. Azi ne luam de albumul din 2008 care sună dumnezeieşte😀

Venom. Hand of God

Where to buy

http://www.zavvi.com/cd/venom/hell/9973860.html

Lasă un răspuns

