Byte. POL POSITION. Shining. Ren Djävla Angest

Pol Position. Record Player. Metal

Pol Position

Sir Olaf Pol ne prezintă piesa zilei.

Joi 4 Noiembrie

Shining este una din puţinele trupe de depressive black metal, care îmi conferă starea de durere pe care o emană solistul. Mi se pare foarte complicat să poţi să te transpui cu toată fiinţa ta de muzician în stările respective, să ajungi să ignori limita dintre viaţa personală şi cea de pe scenă. Mi se pare în schimb pueril comportamentul solistului pe scenă, live mutilation, adică se crestează pe mâini ca ultimul emo. Probabil mi s-ar fii părut cool în perioada teribilistă a adolescenţei mele. Acum mă lasă doar rece. E bine că vorbim aici de muzică aşa că termin prelegerea cu următoarea piesă: Ren Djävla Angest

Shining. Ren Djävla Angest


Where to buy

http://www.zavvi.com/cd/shining/i-within-deep-dark-chambers/8451308.html

 

Lasă un răspuns

