Byte. HOT TRACKS. Tone Lōc. The Homies

Tone Lōc. Lōc-ed After Dark (Noiembrie, 1988) este un album de 50 de minute lansat de Delicious Vinyl/Rhino. Desigur, piesele cheie de pe albumul de debut al rapperului sunt Wild Thing şi Funky Cold Medina, dar m-am gândit să prezint ceva mai necunoscut astăzi, care mie mi-a picat foarte bine de la prima ascultare.

Oricât de deprimat poţi fii, este imposibil să nu scapi un surâs printre buze când asculţi ultima piesă de pe partea a doua (a vinilului). Prin 1990 începeam să ascult rap. Nu am conştientizat problema, dar îmi cumpăram diverşi artişti de Rap, R&B şi Soul pur şi simplu pentru că îmi plăcea muzica lor.

Aşa s-a întâmplat şi cu Tone Lōc, după ce am ascultat Wild Thing şi Funky Cold Medina la radio. Din păcate, după 20 de ani, nu mai ţin minte nicio altă piesă în afară de The Homies, care personal mi se pare ideală la final de chef. Bine, eu sunt ciudat, şi aş asculta asta şi în toiul chefului, doar ca să mă prostesc.

Atmosfera redată aici te îmbată chiar dacă nu ai pus un strop de alcool la gură toată seara.

Fiind ultima piesă de pe album, sunt aproape convins că a fost o piesă de umplutură, ca să se echilibreze cele două părţi ale vinilului, ca timp.

Tone Lōc. The Homies

Este păcat că nu am mai auzit nimic de la Anthony Terrell Smith (n. la Los Angeles, California, în 3.03.1966), alias Tone Lōc, chiar dacă a mai lansat un album peste doi ani.

Puneam Wild Thing şi Funky Cold Medina cel mai des la petreceri, desigur, dar The Homies mi-a rămas preferata de pe acest material, şi dacă aveam CD Player în acea etapă, aş fi pus piesa asta pe Repeat.

Ideea coperţii este preluată după A New Perspective, de Donald Byrd (1963).

Lasă un răspuns

