Byte. POL POSITION. Indian Fall. Demonologic Universe

Pol Position. Record Player. Metal

Pol Position

Sir Olaf Pol ne prezintă piesa zilei.

Marţi 9 Noiembrie

Indian Fall aş putea spune că este formaţia mea de suflet din România. Când m-am mutat la Cluj şi mai erau încă casete de cumpărat, albumul Pathfinder a fost prima caseta cumpărată, pe care am ascultat-o până la refuz, efectiv am demagnetizat-o de la atâta ascultare. Onoarea cea mai mare a fost când am ajus să împart scena cu ei. In acest videoclip, se vede şi mâna dreaptă a unui Sir Olaf Pol în extaz executând un air guitar stângaci pe piesa Demonologic Universe

Indian Fall. Demonologic Universe


Where to buy

Găsiţi toate albumele mai puţin Pathfinder la concertele domilor.

Lasă un răspuns

