Byte. CITAT. Nelu Dumitrescu. IRIS

A fost o perioadă foarte bună pentru noi în Italia. Am cântat acolo vara, patru ani la rând, din 25 iunie până la 1 septembrie (din 1990 până în 1994). Aveam prieteni şi fani pe acolo. Am dat concerte prin pieţe la diverse sărbători ale oraşelor de acolo şi prin puburile lor, în timp ce la noi nu a fost nici un fel de acţiune organizată, înainte să apară Marlboro Music.

La noi nu se întâmpla nimic vara, şi decât să cânţi pe Litoral, mai bine făceai drumuri în străinătate. Sunt de părere că a fost un lucru foarte bun că am mers să cântăm vara în Italia. Ne-am făcut fani, le-am dat casete … foarte frumos a fost.

Nelu Dumitrescu. IRIS

octombrie 1998. despre cântatul afară în anii 1990

www.rockmania.net/iris

Lasă un răspuns

