Zoom. JURNAL DE BORD. Horrify. Budapesta. Total Metal. 23.10.2010

Horrify. Jurnal de bord. 23.10.2010.

Budapesta, Total Metal

Dupa un somn de vreo 4-5 ore, in care nu am avut timp nici sa ne acordam sforaitul, ne-am gandit ca ar fii cazul sa mergem mai departe. Pana la plecarea efectiva din gara localitatii nu stiu care, de nu stiu unde, a mai trecut cam 3 ore (a fost dificil accesul la o singura baie pentru 8 oameni).

In sfarsit, eram din nou pe drum… Dar oare pe care? Pana la urma am gasit unul care ducea spre Miskolc. Ne-am gandit ca daca ne indreptam spre o localitate cunoscuta vom gasi in curand o tabla pe care sa scrie si Budapesta. Si rezultatul a venit cat de curand, nu inainte de o mica escala la o benzinarie pentru a ne cumpara rovinieta pentru autostrada.

Cei cativa km pe autostrada au trecut rapid, problema cea mare acum urma. Cum sa gasim clubul? Dupa cateva telefoane si vreo 3 rataciri prin numeroasele intersectii ajungem in fata unei cladiri de care ne mai desparteau doua linii de cale ferata, care aratau ca de pe vremea revolutiei anticomuniste din ’56 … si ma leg de asta pentru ca tot in sambata aceea era si comemorarea evenimentului. Cand intram, socul este si mai mare, ca ne loveste un frig asemanator crivatului. Dupa o tura rapida prin cele doua sali ale localului ne-am gandit sa mergem sa mancam ceva si sa ne incalzim. Cum ati ghicit, ca in orice mare sarbatoare nationala, totul este inchis. Noi neavand forinti la noi, iar mancare nici atat, solutia salvatoare a venit de la un unchi stabilit prin Budapesta, care ne-a schimbat niste lei.

Cu greu am gasit un Mall deschis, unde am reusit sa mancam o “masa copioasa” la Mac, iar dupa aceea a urmat o seara lunga de concerte si betie (am reusit sa ne alimentam cu niste vin si tuica de Salaj).

Prima trupa deja era pe scena cand am ajuns la local. Nu prea le-am tinut minte numele, doar ca vocalistul avea niste versuri 300% anti-crestine, ca de altfel si vorbele rostite intre piese. Ah, mai era al doilea chitarist care parca era dintr-un alt film, cu o alura de punker neo nazist.

Dupa ei a urmat Nigromantia, gazda noastra dinainte cu o zi, cu acelasi program in principiu ca seara precedenta, cu specificatia ca aici a aparut pe scena si tobarul. Ca si in prima seara si aici s-a inceput cu intarziere cam de vreo 2 – 2,5 ore.

Dupa Nigromantia am urmat noi, prima data in ultimul an, nemachiati. Din cauza lipsei sonorizarii adecvate (nu erau monitoare la tobe) concertul a fost unul mai degraba nereusit. Aici a fost singura seara in care am cantat 6 piese, practic programul complet pregatit pentru acest mini turneu. A fost bine sa vedem oameni din Gheorghieni, care stau in Budapesta, la concertul nostru… pacat ca au sosit la ultimul pasaj din ultima piesa .

Urma sa urce pe scena Krepuskul. Fata de programul dinainte cu o seara, Alex a introdus binecunoscutul solo de tobe. Din pacate unul dintre organizatori nu a apreciat foarte mult momentul artistic si a facut semne catre scena ca sunt presati de timp. Dupa acest gest trupa a mai cantat o piesa si a parasit scena. Pacat.

Seara a fost inchisa de catre organizatori, baietii de la Toscrew. Si ei in principiu au cantat cam aceleasi piese ca in prima seara.

Din pacate Budapesta ne-a lasat gustul amar al unui public numeric foarte redus, si al naibii de puturos. Majoritatea oamenilor tot concertul stateau in cealalta sala, in zona de bar, si povesteau.

Dupa concert, au urmat inca cateva guri de vin si am luat directia unui apartament din apropriere unde urma sa dormim. Am mai stat la povesti cateva minute si am bagat somn. Spre surprinderea tuturor usa baii in cursul noptii s-a blocat. Momentul a fost destul de neplacut pentru cei cu probleme de digestie sau cu o vezica mai sensibila.

Autor: Csaki Romeo, Horrify



Lasă un răspuns

