Zoom. ZDOB&ZDUB. Sport Sângeros III

Ska Punk

Sport Sângeros ///

MySpace: www.myspace.com/sportsangeros3

Acest 3 îmi aminteşte de 3-ul de pe coperta albumului semnat Zob.

Eu sincer nu pricep deloc formaţiile astea, despre care se vorbeşte că sunt bune, interesante, cu potenţial … şi nu prea ies în lume …

hey, hey, sha, la, laM-am plimbat constant prin ţară timp de 12 ani, dar de Sport Sângeros doar auzeam … nu vedeam. Am rămas cu impresia că sunt un proiect hobby pentru câţiva artişti care se mai plictiseau în mod constructiv în timpul liber cu formaţiile la care cântau pe bune. Ştiam că aveau câteva concerte la ei acasă, în capitală. Nu i-am văzut niciodată la nici un festival unde participam cu trupele cu care colaboram.

Totuşi, m-am blocat când, înainte să plec în concediu, am aflat că vin să cânte într-un club clujean acum două săptămâni. I-am contactat prin MySpace şi urmează scurta biografie primită de la ei.

Din biografie am aflat şi eu că au lansat un album (în 2001 !), 3 clipuri …

Altă trupă rock îngropată de Media Pro? urmează să ne documentăm.

  • An înfiinţare: 2000
  • Localitate: Bucureşti
  • Gen: Ska-Punk

Discografie

  • Pentru Servă şi Teren (2001, MediaPro Music)

Videografie

  • Calatis 2000 (2001)
  • Cafea cu Parfum de Femeie (2002)
  • Tot Ska (2003)

Componenţa

  • Filip Cristinoiu (voce)
  • Adrian Stefan (chitară, a mai cântat cu Coma, AB4, OCS)
  • Dan Cosma (chitară, mai cântă la Pistol cu Capse)
  • Gabi Hihel (bass, mai cântă cu Da Hood)
  • George Saia (tobe, a mai cântat cu OCS)
  • Sebastian Serafimovici (trompetă, mai cântă la El Negro)
  • Octavian Mardari (saxofon, a mai cântat cu El Negro)

La formaţia Sport Sângeros III, au mai cântat:

  • Marian Mateiuc  2001-2002 (trompetă)
  • Alex Burcea 2002-2007 (trompetă)
  • Danile Olteanu 2000-2001 (tobe)

În momentul în care citeşti aceste rânduri, Sport Sangeros III lucrează în studio, la cel de-al doilea material discografic.

Comments
One Response to “Zoom. ZDOB&ZDUB. Sport Sângeros III”
  1. sis spune:

    wow, erau foarte misto SS3! 😀
    am primul album ăla.
    funny one.

Lasă un comentariu