Grodek. Grund

Grodek

Grund !!!½

Just Music, 1999

Un labirint muzical

Un labirint muzical

De fiecare dată când asculţi acestă casetă, vei descoperi un val de riffuri şi sunete ciudate noi. Muzica pare a fi compusă pentru coloana sonoră a unui film de groază. Cei mai tari fiori te vor cuprinde pe notele din Catedrala, Glas şi Cardo. Există, totuşi, şi piese mai melodice (pe care să-ţi tai venele dansând) în care sunetul flautului uneşte Carpaţii de Anzi. Se si bon şi Pare o cameră nelocuită sunt cele mai accesibile piese. Am considerat acesta Albumul Anului 1999 (la capitolul muzici experimentale româneşti), pentru că nici o altă trupă mioritică nu avea curajul la vremea respectivă să înregistreze aşa ceva şi nici o altă casă de discuri autohtonă nu a fost destul de nebună să producă ceva similar. Din păcate, Grodek a fost doar un proiect experimental pentru cei de la Domnişoara Pogany. Din păcate.

Comments
5 Responses to “Grodek. Grund”
  1. vinil spune:

    am cumparat caseta chiar la lansare, in fostul club de blues din timisoara….as spune ca e o raritate, o delicatesa

    • marius spune:

      salut,mai ai caseta? din cate stiu a fost disponibila doar la comanda prin posta,o avea un prieten dar nu o ma igaseste,daca o ai poti sa ripuiesti piesele sau daca ai ceva piese sa imi dai?

      • da. am multe de facut in continuare.
        website-ul s-a mutat aici: http://www.czb.ro
        lucrez la mutarea articolelor de la wordpress pe noul site.
        nu am in acest moment posibilitatea de ripuit casete, dar la un moment dat o sa inregistrez pe format video muzica cantata la casetofon si o sa urc pe youtube.

  2. calin torsan spune:

    Buna ziua. Intamplator, incercand sa imi compun un CV – lucru pe care nu l-am facut prea des -, am dat de aceste comentarii la adresa albumului Grund, pe care, in urma cu multi ani l-am scos impreuna cu Grodek. Eu sunt suflatorul de pe acest album si am in calculator varianta digitala a respectivului album. Asa ca, pentru Marius sau altii care il doresc, va rog, nu ezitati, scrieti-mi si vi-l trimit cu placere prin transfer. Numai bine! Adresa mea este calintorsan@yahoo.com.

Trackbacks
Check out what others are saying...
  1. […] Grund (1999) CITIŢI RECENZIA AICI […]



Lasă un comentariu